12 feb. 2014

LUXYRA

LOCATION: SANTA CRUZ DE TENERIFE
   Yo elegí este pañuelo con estampado en tonos dorados y azules en un acabo floral, su color predominante me aporta luminosidad y un contraste en mi look que me encanta, pues al estar en la gama de tonos fríos favorece mi pálida piel.
   Su página web Luxyra te ofrece una alta gama de posibilidades como podrás comprobar, esto fue lo que hizo que me decidiera por incluirlo en mi armario, unos pañuelos únicos. Aunque se ve todas las cualidades que digo, la calidad de su tejido, de su color y su estampado es magnífico, también el hecho de que sea combinable de una y mil formas me ofrece la posibilidad de ponérmelos en innumerables looks que poco a poco iré enseñando.
   Una vez más, estas fotos con la combinación explosiva de Sara de Makeupte hizo que se convirtiera en algo especial, traído como del lejano Oriente.

   Aliona is a designer with exquisite taste , maybe her vision about the fashion is crucial for her unsettling curiosity about the world, in every design she put all her love and her creativity as you can see. Her instinct captivates to everyone because her beloved scarves purpose have thousands of combinations.
   I chose this scarf with a print in tone golden and blue with floral draw, its color brings me brightness and contrast in my look that I love it.
   Her website Luxyra offersyou u a high  range of possibilities as you will see, this is what made ​​me decide to include it in my closet, a unique scarves. Although it looks all the qualities I say, the quality of fabric, color and pattern are great, also the fact that it combined in a thousand ways gives me a chance to wear them in countless looks that I will show you in the future.
   One more time, these photos are explosive thanks to Sara from Makeupte made ​​it to become something special, as brought from the Far East.


TACONES/HEELS: Mango