13 ene. 2014

REBEL HEART

Photography by Yuri Rubio
BURGUNDY HEART. Qué decir de esta preciosa blusa de Chicnova, una increíble imitación de Burberry Prosum. Cuando la veía en los demás blogs me decía... tiene que ser mía, porque me encanta, la sofistificación del color burdeos con los corazones distribuidos por toda la camisa me parece genial, imagino miles de looks urbanos a la vez que otros muchos más arreglados. Así que cuando Chicnova me lo propuso y lo vi entre todos sus artículos enseguida lo cogí.
   Lo he combinado como la mayoría, en tonos oscuros siguiendo una línea muy rocker y futurista, ¿qué me dicen de estas increíbles gafas de Óptica Prisma? ¿Qué te parece esta opción?


   What to say about this lovely blouse from Chicnova, I think is perfect for urban style for day to day, this is an incredible imitation for Burberry Prosum. When I looked at other blogs I read ... I was thinking it must be mine, because I love the sophistication of burgundy with hearts scattered on the shirt I feel great, I imagine thousands of urban looks while many other more fixed. So when Chicnova proposed to me and I saw it I din't hesitate to choose for my closet.
    I've combined like everyone, in dark tones and following a very futuristic rocker line, what do you think about these amazing Óptica Prisma sunglasses? How do you think about this option?



FALDA/SKIRT: Stradivarius
MEDIAS/TIGHTS: Calzedonia
ABRIGO/COAT: Kiabi
BOTAS/BOOTS: ZARA