11 dic. 2013

DRAMATIC CROCODILE

GEOMETRY. Jugar con los colores de estos grabados en un enclave histórico de mi ciudad me hace sentir dramática, pura inspiración para lucir dos piezas claves en mi look de hoy, la falda de estampado animal de Etxart & Panno Tenerife y el collar estrella de Hissia.
   Cuando veo estas fotos no puedo evitar pensar que son geniales, la luz, el color, el fondo, el outfit... todo hace que en su conjunto sea interesante, exótico y provocativo.
   En cuestión de básicos, pues este look lo es, los zapatos y camisa de Zara son fieles aliados para cualquier outfit, con ellos voy a participar una vez más en el concurso que Divinasenace nos brinda.


   Playing with thecolors of these prints in a historic enclave of my city,  it makes me feel dramatic, pure inspiration to wear two key pieces in my today's look, animal print skirt from Etxart & Panno Tenerife and the necklace from Hissia.
    When I saw these pictures I'm fall in love because the light, the  color, the background, the  outfit ... every details about this post makes me feel  interesting and provocative as a whole.
   Two basics garments I wore today, the white blouse and hight black heels from Zara, with them I'm going to participate on the contest that Divinasenace give us.






CAMISETA/BLOUSE: ZARA
BOLSO/BAG: Teria Yabar Tenerife
TACONES/HEELS: ZARA