18 sept. 2013

LEMON

Picture by Yuri Rubio


CÁDIZ IN LOVE. Hablar de Cádiz es recordar sus inmensas playas, su rica comida y sus históricas y concurridas calles. Sin duda alguna, me encantó. Nada más salir del hotel me encontraba en la playa Victoria, y recorrer su costa hasta llegar a la increíble Catedral fue espectacular.
   Sencilla pero "salvaje" volví a combinar este collar de Yuni Lartile con este vestido verde limón o menta, depende de como se mire.
   Deprisa y corriendo hice estas fotos que justo iba a una boda en Puerto Real, y creo que quedaron geniales, qué haría yo sin mi fotógrafo!!! Espero que disfruten muchísimo.

   Remenbering my moments in Cádiz is taste its food, walking its huge beaches and discovering its historical and crowded streets. I'm loving it. When I'm going out at hotel I saw the Victoria's beach and take a walk until the incredible Cathedral was spectacular.
    Simple but "wild" returned to combine this necklace by Yuni Lartile with this lemon or mint dress, depending on how you look.
    Hastily made ​​these photos that just We're going to a wedding in Puerto Real, and I think that  were great, what I would do without my photographer!!! I hope you enjoy a lot.









VESTIDO/DRESS: ZARA
CLUTCH: Cortesía de mami
COLLAR/NECKLACE: Yuni Lartile
TACONES/HEELS:
ZARA