5 sept. 2013

ALCAZABA

Picture by Yuri Rubio
ROJA SEVILLANA. Mi estancia en Málaga pude resumirse en revivir recuerdos de mi niñez. No quise impresionar, sino respetar la cultura andaluza con este mono de lunares, muy típico en estas tierras. Y como escenario la Alcazaba de Málaga. una fortificación de la época musulmana.
   No voy a negarles que no fui en tacones, los llevaba en un bolsito (y no se imaginan cuánto me pesaba), aunque me fue costoso por la cantidad de gente, merecía la pena retratar cada rincón de este maravilloso lugar.


   My stay in Malaga could be summarized in reviving memories of my childhood. My intencion with this look it's not impress, I wanted to respect the Andalusian culture with this polka dot jumpsuit, very typical in these lands. The Alcazaba of Malaga was the perfect place for taken this look.
    I'm going to deny that I wasn't in heels, they were inside of my bag (and you can't imagine how much it weighed), although I was hard, portraying  every corner of this wonderful place was magic.




MONO/JUMSUIT: Primark
PENDIENTES/EARRINGS: Teria Yabar (C/Pilar nº8)
PULSERAS/BRAZALETS: Joyería Purriños
CLUTCH: Cortesía de mi madre
TACONES/HEELS: ZARA