21 ago. 2013

PURITY



Picture by Yuri Rubio

LOEWE & MANSIONS. Sin palabras pueden ver el look de hoy, elegancia y pureza blanca. No me había dado cuenta de mi gusto por los vestidos blancos hasta que no me probé este modelo. Con un corte hiper sexy y que me hace sentir como una diosa, ideal y sofisticada. Como no, de la tienda Etxart & Panno en Tenerife y voilá, espero que disfruten, porque a mí las fotos y el modelo me tienen cautivada.


   Without words you can see the today's look, elegance and purity white. I didn't know I like so much the white dress until that I dressed up this model. It has a form super sexy and it feels me like a goddess, so ideal and sophisticated. Of course it have to be Etxart & Panno in Tenerife and voilá, I hope you enjoying so much, because this havs myself captivated.




BOLSO/BAG: Loewe
PENDIENTES/EARRINGS: Teria Yabar (C/Pilar nº8) Leopard Privée
TACONES/HEELS: ZARA