9 ago. 2013

AMERICAN


GOLDEN SHOES. Para un día de calor y mucho caminar es el conjunto perfecto, unos simple shorts junto con una camisa con este estampado tan casual y famoso. 
   Mi prenda estrella de hoy, estos zapatos tom boy que me vuelven loca, déjenme advertirles que se cansarán de vérmelos, el primer conjunto que se me ocurría era un total white masculino, pero no pude aguantarme, al siguiente día de tenerlos me los llevé con este look.
   Espero que les guste, un poco más urban de lo normal.


   Hot days and walking for all the downtown, so this outfit will be perfect for this ocasion. A simple shorts with a t-shirt with a singular print, american flat.
   My favourite garment, these Tom Boy shoes which it's going me crazy.  I wanted to put with a total white very masculine but I can't resist and wear them at the moment.
   O hope you like, a little more urban!



CAMISETA/T-SHIRT: Primark
SHORTS: ZARA
COLLAR/NECKLACE: GUESS
GAFAS/SUNGLASSES: Firmoo
ANILLOS/RINGS: Mango y H&M
CLUTCH:  Teria Yabar (C/Pilar nº8) Leopard Privée
ZAPATOS/SHOES: ZARA



Y la ganadora del concurso de un vestido burdeos es...!!!

And the winner of the Burgundy dress' Giveaway is...!!!