3 jun. 2013

RED ASTIR



redpassion1
Picture by Yuri Rubio

   RED PASSION ON MY LIFE. Hola chicasss! Comienza una semana un poco ajetreada entre exámenes y estudios, de momento no me libro de ellos. Ahora mismo en la ciudad de mis sueños me dirijo a mi islita, Tenerife, después de un largo finde lleno de emociones. Hoy les muestro el look que elegí para asistir al evento de Cosmopolitan en Las Palmas de Gran Canaria, dónde fui ganadora junto a otras compañeras bloggers, allí nos maquilaron, nos peinaron (obviamente a mí no) y nos obsequiaron con un lote de productos ICON. Mil gracias.
   Hablando del outfit, elegí un mono rojo pasión, mi color favorito, y mis pendientes preciosos!!
   Espero que les guste y buen comienzo de semana.


   Hi girlss! Beginning a week a little busy between exams and study, in this moment I don't get rid of them. Right now I'm in the city of my dreams, and I'm going to go to my island, Tenerife, after a long weekend full of emotions and feelings. Today I show you the look I chose to asist to event of Cosmopolitan Shopping Week in Las Palmas de Gran Canaria, where I was the winner together others girls. ICON and The Code Team make up us, combed us (obviously not me) and they were treated to a batch of ICON. Thank you much.
   Talkingg of this outfit, I chose a red jumpsuit, my favorite color, and my precious earrings!
   Hope you enjoy and good start to the week.


redpassion15
redpassion8

redpassion12
redpassion14

MONO/JUMPSUIT: Teria Yabar (Leopard Privée C/Pilar nº8)
PENDIENTES/EARRINGS: Teria Yabar (Leopard Privée C/Pilar nº8)
BOLSO/BAG: Teria Yabar (Leopard Privée C/Pilar nº8)
TACONES/HEELS: ZARA
GAFAS/SUNGLASSES: Mango

DSC_1776-ed
DSC_1792-ed
DSC_1796-ed
DSC_1815-ed
DSC_1822-ed