17 jun. 2013

FIRMOO SUNGLASSES: TRENCH



addictbeiconic10

LOCATION: RADAZUL

   BOUTIQUE FABIO & FIRMOO SUNGLASSES. Cuando los de Firmoo Sunglasses me propusieron hacer dos colaboraciones con ellos no dudé la verdad. Para mí siempre es una oportunidad poder mostrar lo que me gusta en esta pequeña plataforma llamada blog,  y creo que Firmoo es una marca que ofrece productos de alta calidad a un precio asequible para todos y con una línea muy moderna para todo tipo de gustos, junto con Boutique Fabio creé este look, un "must have" que siempre aparece temporada tras temporada, el modelo safari o trench.
   Es una prenda que se puede clasificar como atemporal, un conjunto ponible tanto en otoño como primavera, qué decir en verano, así que aquí les muestro mi primera propuesta (seguramente me pondré más prendas de este tipo, me encantan!), combinado con taconazos de Zara y collar negro con dorado. Toda la información acerca de esta marca la pueden conseguir en su página web aquí! ¿Qué les parece?


   When Firmoo Sunglasses Company propused me making two collaborations with them I din't hesitate. For me it is an opportunity to show you what I like it in this little platform called blog. I have to tell you that Firmoo is the most popular optical store in the world with more thank 580K fans on Facebook. They are part of optical industry in the U.S.A and offer high quality products in very affordable prices. Firmoo offers a big range of sunglasses both with and without prescription. You can also make your eyeglasses into sunglasses- more info here. You can easily order them from the website.         They deliver their products to many country, you can click here for the whole list. So together Fabio Boutique  I have created this look, a "must have" that always appears season after season, safari or trench model. It is a garment that it can be classified as timeless, wearable set in autumn and spring, summer what to say, so here I show my first proposal (I'll probably I'll wear more like this, I love it!) Combined with heels Zara and black necklace with gold. What do you think?




addictbeiconic8
addictbeiconic2
addictbeiconic6
addictbeiconic13
addictbeiconic12
addictbeiconic17
addictbeiconic9
addictbeiconic5
addictbeiconic7
addictbeiconic15
addictbeiconic11addictbeiconic1
addictbeiconic3


GAFAS/SUNGLASSES: Firmoo Sunglasses
TRENCH: Boutique Fabio (Centro Comercial Radazul) 
BOLSO/BAG: Boutique Fabio (Centro Comercial Radazul)
ANILLO/RING: Swarosvki
COLLAR/NECKLACE: Boutique Fabio (Centro Comercial Radazul)
TACONES/HEELS: ZARA