27 may. 2013

SEA BREEZE

blue4

   

   SEA BREEZE ON MY SKIN. Segunda colaboración con Boutique Fabio en Radazul, esta vez elegí un vestido super vaporoso pensando ya en el verano, un azul turquesa especial que me evoca al mar, la brisa marina y todo su esplendor, me es inevitable.
    Me lo imagino para ir a una fiesta durante el día, en la playa, para dar una vuelta o incluso para salir de noche, mi propuesta es un poco entre la primera y última opción, a juego con el strass llevo pulsera de Dyrberg Kern, la joya de la corona en mi look sin dudarlo, también disponible en Boutique Fabio en Radazul.
   Que tengan buen comienzo de semana, la mía será estudiar y estudiar, hasta el jueves, que me marcharé a       Las Palmas por motivos personales y por la Super Cosmopolitan Shopping Week Canarias, desde el 31 de Mayo hasta el 2 de Junio, te lo vas a perder? Miles de descuentos entre 300 tiendas y muchas sorpresas!!


   Hi girlsss! Today We continue with our second colaboration with Boutique Fabio in Radazul, this time I chose a super vaporous dress,  I'm thinking already  about Summer , it's so pretty because its color, turquoise, it's perfect for this season, It remember me the Ocean, the sea breeze and all its glory.
   I imagine it to go ready to a pool party during the day, take a walk o simply to go out in clubs, my proposal is a little between the first option and the third option, a game with the strass I wear a bracelet of Dyrberg Kern, the jewel of the crown in my look, also available in Boutique Fabio in Radazul.
   Have a great start to the week, the mine will be study and study, until Thursday, I will depart to Las Palmas for personal reasons and the Super Cosmopolitan Shopping Week Canary, from 31 May to 2  June. Are you going to lose? Thousands of discounts between 300 shops and many surprises!


blue7
blue10
blue14
blue2
blue5


VESTIDO/DRESS: Boutique Fabio in Radazul
PULSERA/BRACELET: Boutique Fabio in Radazul
ANILLO0/RING: Agatha Paris
TACONES/HEELS: ZARA